Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her
Bogen “Veje til professionel udvikling” af Lisbeth Lunde Frederiksen;Karen Marie Hedegaard (red.);

Veje til professionel udvikling

af Lisbeth Lunde Frederiksen; Karen Marie Hedegaard (red.)

Forhandlere af bogen “Veje til professionel udvikling”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 217,50
Fragt 1: kr. 30,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 30,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 247,50 Vis
Pris:kr. 217,50 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 30,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 227,95
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 39,95 kr. 0,00 3-5 dage kr. 267,90 Vis
Pris:kr. 227,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 249,95
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 29,95 kr. 0,00 1-2 dage kr. 279,90 Vis
Pris:kr. 249,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 256,00
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: -
Levering: 6-10 dage
kr. 39,95 - 6-10 dage kr. 295,95 Vis
Pris:kr. 256,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 6-10 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: 6-10 dage

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2016, Udgave: 1

Klim / ISBN 9788771298062

Beskrivelse: Siden årtusindeskiftet har vi oplevet et hastigt reformtempo for både skole og læreruddannelse, og der stilles krav til både ledere og undervisere om at medvirke til udvikling af praksis. Det stærke fokus på udvikling og forandring indebærer en risiko for afprofessionalisering på grund af øget politisk og administrativ styring, men der opstår samtidig en mulighed for dynamisk vekselvirkning mellem forskning, uddannelse og praksis, i det omfang det er aktørernes situation og erfarede problemstillinger, der er udgangspunktet.

Det er en fælles antagelse for de forsknings- og udviklingsprojekter, som beskrives i bogen, at samarbejde med lærere og undervisere, der skal være aktører i forandringsprocesserne, er en forudsætning for bæredygtig udvikling i skole og uddannelse. Disse processer fremmes af en stærk lærerprofessionalitet, en grundfaglighed af viden og kriterier for god praksis.

I ‘Veje til professionel udvikling – i læreruddannelse og lærerarbejde’ præsenteres forskellige veje til udvikling af praksis gennem et samarbejde mellem forskning, skole og uddannelse. Veje der kan bidrage til udvikling af undervisningspraksis og samtidig bidrage til professionel udvikling hos lærerstuderende, lærere i skolen, ledere i skolen og undervisere i læreruddannelsen.