Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her

Forhandlere af bogen “Understøttende undervisning og læringsmiljøer”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 439,95
Fragt 1: kr. 0,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 0,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 439,95 Vis
Pris:kr. 439,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 431,60
Fragt 1: kr. 30,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 30,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 461,60 Vis
Pris:kr. 431,60 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 30,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 463,95
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 39,95 kr. 0,00 3-5 dage kr. 503,90 Vis
Pris:kr. 463,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 531,00
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: -
Levering: +10 dage
kr. 39,95 - +10 dage kr. 570,95 Vis
Pris:kr. 531,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: +10 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: +10 dage

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2016, Udgave: 1

Dafolo / ISBN 9788771601909

Beskrivelse:

Understøttende undervisning og læringsmiljøer - kritiske perspektiver og reflekteret praksis (inkl. hjemmeside)

Denne antologi belyser, analyserer og diskuterer understøttende undervisning og læringsmiljøer som pædagogiske fænomener efter skolereformen. Bogen bygger på en teori- og forskningsinformeret tilgang, der har til formål at diskutere, kvalificere og inspirere arbejdet med at udvikle de understøttende undervisningsfelter i skolen. Herudover bygger den på en professionsrettet tilgang, der kobler teori med praksisnære perspektiver.

I bogens første del diskuteres og undersøges understøttende undervisning og læringsmiljøer i en større pædagogisk og politisk kontekst. Bogens anden del udfolder en række internationale og danske bidragyderes bud på, hvordan man i praksis kan berige den understøttende undervisning og udvikle bedre og mere kvalificerede læringsmiljøer i skolerne.Kapitlerne i anden del fokuserer desuden på de udfordringer, professionspraktikerne kan møde i arbejdet med understøttende undervisning. Forfatterne diskuterer og underbygger handlemuligheder og perspektiver på en kvalificeret praksis, der kan bidrage til øget faglig læring, inklusion og trivsel.

Bogen henvender sig til lærere, pædagoger, konsulenter, skoleledere, lærer- ogpædagogstuderende og andre aktører, som beskæftiger sig med understøttendeundervisning og læringsmiljøer.