Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her
Bogen “Teori- og praksisdidaktik” af Lisbeth Haastrup;

Teori- og praksisdidaktik

af Lisbeth Haastrup

Forhandlere af bogen “Teori- og praksisdidaktik”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 199,00
Fragt 1: kr. 29,00
Fragt 2: kr. 21,50
Levering: 1-2 dage
kr. 29,00 kr. 21,50 1-2 dage kr. 228,00 Vis
Pris:kr. 199,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,00
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 21,50
Levering: 1-2 dage
kr. 199,95
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 29,95 kr. 0,00 1-2 dage kr. 229,90 Vis
Pris:kr. 199,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 199,00
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: -
Levering: 6-10 dage
kr. 39,95 - 6-10 dage kr. 238,95 Vis
Pris:kr. 199,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 6-10 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: 6-10 dage
kr. 191,95
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: Ukendt
kr. 29,95 kr. 0,00 Ukendt kr. 221,90 Vis
Pris:kr. 191,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: Ukendt
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: Ukendt
kr. 198,40
Fragt 1: kr. 25,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: Ukendt
kr. 25,00 kr. 0,00 Ukendt kr. 223,40 Vis
Pris:kr. 198,40 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 25,00
Levering: Ukendt
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: Ukendt

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2015, Udgave: 1

Unge Pædagoger / ISBN 9788792914200

Beskrivelse: Denne bogs centrale fokus er arbejdet med teori-praksisforholdet i professionsbacheloruddannelserne. I filosofihistorien kan teori og praksis opfattes som en uoverstigelig problematik. Men på baggrund af forskningsprojektet Brobygning mellem teori og praksis i professionsbacheloruddannelserne viser forfatterne, hvordan man kan stille spørgsmål om relationerne mellem teori og praksis på nye måder. Derved undersøges både forudsætninger og muligheder for teori-praksisproblematikken i professionsbacheloruddannelserne.

Bogen er resultatet af en videre diskussion såvel teoretisk filosofisk og kulturanalytisk som didaktologisk og didaktisk om, hvordan man kan se på problematikken om en teori- og praksisdidaktik fra en ny vinkel. Formålet er at gøre en teori-praksisdidaktik til omdrejningspunkt for tværfaglige og kompetenceformulerede læringsmål, som er intentionen med både Professionsbachelorreformen (2001), Universitetsreformen (2007), Gymnasiereformen (2005) og Folkeskolereformen (2014).
Bogen henvender sig til alle der interesserer sig for og deltager i uddannelserne fra ungdomsuddannelserne til professions- og universitetsuddannelserne.