Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her
Bogen “Studieaktivitetsmodellen” af Chung Kim;Ane Qvortrup;Tina Bering Keiding;Hanna Mølgaard;Janne Klok;Pia Rauff Krøyer;Grete Dolmer;Mine Susanne Rasmussen;

Forhandlere af bogen “Studieaktivitetsmodellen”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 138,90
Fragt 1: kr. 30,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 30,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 168,90 Vis
Pris:kr. 138,90 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 30,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 125,00
Fragt 1: kr. 45,00
Fragt 2: -
Levering: 3-5 dage
kr. 45,00 - 3-5 dage kr. 170,00 Vis
Pris:kr. 125,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 45,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: 3-5 dage
kr. 149,95
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 29,95 kr. 0,00 1-2 dage kr. 179,90 Vis
Pris:kr. 149,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 173,00
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: -
Levering: 6-10 dage
kr. 39,95 - 6-10 dage kr. 212,95 Vis
Pris:kr. 173,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 6-10 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: 6-10 dage

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2015, Udgave: 1

HansReitzels / ISBN 9788761671707

Beskrivelse: I denne bog formidles erfaringer og refleksioner med anvendelsen af studieaktivitetsmodellen i praksis. Forskellige udfordringer og muligheder belyses, og der gives gode råd til arbejdet med studieaktiviteter i studieaktivitetsmodellens fire kvadranter set i et helhedsperspektiv. Bogen baserer sig på et følgeforskningsprojekt med syv udviklingsprojekter i hhv. lærer-, pædagog-, socialrådgiver- og administrationsbacheloruddannelsen i VIA Pædagogik og Samfund. Projekterne er gennemført i 2013-14, og der er løbende indsamlet data gennem observationsstudier samt interviews med studerende og undervisere. Erfaringerne fra projekterne er analyseret og perspektiveret med reference til relevant uddannelsesforskning og didaktisk teori. Bogen kan anvendes som led i refleksion, dialog og videreudvikling af undervisnings- og studieaktiviteter i professionsuddannelserne - med det væsentlige mål for øje at kvalificere studerendes udvikling af studie- og professionskompetencer. Den kan læses i sin helhed – eller de enkelte kapitler kan læses separat. Inhold: Forord Studieaktivitetsmodellen – baggrund og begrundelser Den empiriske uddannelsesvidenskab og kvalitet i studieaktivitet Den fælles analytiske ramme Viden, roller og selvopfattelser i forandring Rammesætning af studieaktiviteter – på rejse mellem rammesætning og det dynamisk konstruerede arbejdsfællesskab Feedback – evalueringskultur og motivation I-læringsplatform – didaktiske muligheder og udfordringer Studiegruppens betydning – læring i fællesskab Studenterinitering og samskabelse – engagement og ejerskab der smitter Det pædagogiske paradoks – didaktiske udfordringer og dilemmaer i implementeringen af studieaktivitetsmodellen