Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her
Bogen “Sprogtilegnelse i et inkluderende perspektiv” af Helle Iben Bylander;Trine Kjær Krogh Bogen “Sprogtilegnelse i et inkluderende perspektiv” af Helle Iben Bylander;Trine Kjær Krogh;

Sprogtilegnelse i et inkluderende perspektiv

af Helle Iben Bylander; Trine Kjær Krogh

Forhandlere af bogen “Sprogtilegnelse i et inkluderende perspektiv”

Boghandel Total
kr. 317,95 Vis
kr. 319,00 Vis
kr. 329,95 Vis
kr. 348,00 Vis

Bogtype: E-bog, Udgivelsesår: 2013

Dafolo A/S / ISBN 9788771602463

Beskrivelse: Sproget udvikles i interaktion med relationskompetente voksne. Denne bog udgør et praksisnært, forskningsbaseret og interaktivt studiemateriale til praktikere og studerende. Den giver mulighed for, at læseren kan gøre sig praktiske erfaringer med sprogarbejde i en tryg ramme. I samarbejde med pædagoger er der til bogen produceret en række film, som – sammen med relevante klip fra YouTube og internetbaserede artikler – ligger på den tilhørende hjemmeside. Læseren afprøver således sin viden via bogens mange øvelser og refleksionsspørgsmål, der tager udgangspunkt i hjemmesidens materiale. På den måde gives der mulighed for at beskrive, vurdere og reflektere over sprogudvikling med udgangspunkt i autentiske børn og autentiske situationer. Udgangspunktet er et grundlæggende, inkluderende sprogsyn med fokus på interaktion og relation som drivkraft for sproglig udvikling og som udgangspunkt for forældreinddragelse. Med bogen i hånden bliver læseren i stand til at planlægge, udføre, dokumentere og evaluere pædagogiske processer, der fremmer mundtlig og skriftlig sprogtilegnelse hos børn, unge og voksne med særlige behov. Hjemmesiden findes på adressen: www.dafolo.dk/sprogtilegnelse.

Forhandlere af bogen “Sprogtilegnelse i et inkluderende perspektiv”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 399,95
Fragt 1: kr. 0,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 0,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 399,95 Vis
Pris:kr. 399,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 396,95
Fragt 1: kr. 25,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 25,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 421,95 Vis
Pris:kr. 396,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 25,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 392,10
Fragt 1: kr. 30,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 30,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 422,10 Vis
Pris:kr. 392,10 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 30,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 418,00
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: -
Levering: +10 dage
kr. 39,95 - +10 dage kr. 457,95 Vis
Pris:kr. 418,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: +10 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: +10 dage

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2013, Udgave: 1

Dafolo / ISBN 9788772818504

Beskrivelse: Sprogtilegnelse i et inkluderende perspektiv - hos børn, unge og voksne med og uden sproglige vanskeligheder (inkl. hjemmeside)

Sproget udvikles i interaktion med relationskompetente voksne.

Denne bog udgør et praksisnært, forskningsbaseret og interaktivt studiemateriale til praktikere og studerende. Den giver mulighed for, at læseren kan gøre sig praktiske erfaringer med sprogarbejde i en tryg ramme.

I samarbejde med pædagoger er der til bogen produceret en række film, som – sammen med relevante klip fra YouTube og internetbaserede artikler – ligger på den tilhørende hjemmeside. Læseren afprøver således sin viden via bogens mange øvelser og refleksionsspørgsmål, der tager udgangspunkt i hjemmesidens materiale.

På den måde gives der mulighed for at beskrive, vurdere og reflektere over sprogudvikling med udgangspunkt i autentiske børn og autentiske situationer.

Udgangspunktet er et grundlæggende, inkluderende sprogsyn med fokus på interaktion og relation som drivkraft for sproglig udvikling og som udgangspunkt for forældreinddragelse.

Med bogen i hånden bliver læseren i stand til at planlægge, udføre, dokumentere og evaluere pædagogiske processer, der fremmer mundtlig og skriftlig sprogtilegnelse hos børn, unge og voksne med særlige behov.

Bogen henvender sig til studerende på pædagoguddannelsen, især i faget Dansk, kultur og kommunikation. Herudover kan den anvendes på pædagogers efter- og videreuddannelse og som inspirationsmateriale til praktikere, der ønsker at inddrage viden om sprog i tilrettelæggelsen af hverdagen med børn, unge eller voksne, herunder sprogvejledere og dagplejepædagoger.