Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her

Forhandlere af bogen “Reklame”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 364,95
Fragt 1: kr. 0,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 0,00 kr. 0,00 1-2 dage kr. 364,95 Vis
Pris:kr. 364,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 419,00
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: -
Levering: 6-10 dage
kr. 39,95 - 6-10 dage kr. 458,95 Vis
Pris:kr. 419,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 6-10 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: 6-10 dage

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2012, Udgave: 1

Systime / ISBN 9788761644817

Beskrivelse: Reklame  - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?

Hvorfor fanger nogle reklamer opmærksomheden, mens langt de fleste bliver ignoreret?

I en række artikler ser forskere fra MÆRKK ved Aalborg Universitet ind på forskellige virkemidler i reklamernes univers. Alt det, der gør at reklamerne får fat i vores bevidsthed: Humor, metaforer og musik er nogle af de emner, der tages op.

Fælles for artiklerne i antologien er også fokus på digitale medier - og hvordan de spiller sammen med mere traditionelle medier og deres udtryk.

Jørgen Stigel er redaktør på Reklame  - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?

Reklame er første udgivelse i skriftserien MÆRKK - Æstetik og kommunikation