Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her

Forhandlere af bogen “Medier, politik og samfund”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 262,95
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 29,95 kr. 0,00 1-2 dage kr. 292,90 Vis
Pris:kr. 262,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 269,70
Fragt 1: kr. 25,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 25,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 294,70 Vis
Pris:kr. 269,70 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 25,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 270,00
Fragt 1: kr. 27,00
Fragt 2: kr. 39,00
Levering: 3-5 dage
kr. 27,00 kr. 39,00 3-5 dage kr. 297,00 Vis
Pris:kr. 270,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 27,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 39,00
Levering: 3-5 dage
kr. 269,95
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 29,95 kr. 0,00 1-2 dage kr. 299,90 Vis
Pris:kr. 269,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 269,00
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: -
Levering: 6-10 dage
kr. 39,95 - 6-10 dage kr. 308,95 Vis
Pris:kr. 269,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 6-10 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: 6-10 dage
kr. 300,00
Fragt 1: kr. 45,00
Fragt 2: -
Levering: 3-5 dage
kr. 45,00 - 3-5 dage kr. 345,00 Vis
Pris:kr. 300,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 45,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: 3-5 dage

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2016, Udgave: 1

HansReitzels / ISBN 9788741263250

Beskrivelse: Medierne omtales ofte som den fjerde statsmagt: en kulegravende, demo­kratisk institution, der holder politikere og magthavere under opsyn. Men relationen mellem politik, medier og samfund er i praksis mere kompleks. Medierne ansporer magthaverne til at holde sig på måtten; men politikere, interesseorganisationer og andre magtfulde institutioner søger samtidig i høj grad at styre mediedagsordenen. Desuden er medie­dækningen præget af, hvad der falder i offentlighedens smag. Endelig er spørgsmålet, hvad vi overhovedet forstår ved en medieoffentlighed i en virkelighed præget af sociale medier, hvor privatpersoner i vidt omfang genererer medieindholdet og kommunikerer om politik og samfundsfor­hold på nye måder. Medier politik og samfund giver en indføring i mediernes samfundsmæs­sige betydning igennem i en række nedslag: Det danske mediesystem Medialiseringen af politik og samfund Demokrati og offentlighed Partierne og medierne Nyhedsdækning og politik Valgkampe og medier Framing og politisk holdningsdannelse Politisk deltagelse og viden Interesseorganisationer og medier Politisk aktivisme Politiske skandaler Nye medier og offentlighed Redigeret af Thomas Olesen, lektor i statskundskab på Aarhus Universitet.