Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her
Bogen “Læring i fællesskab” af Sigrun Nilsen;Halvor Fauske;Pär Nygren;

Læring i fællesskab

af Sigrun Nilsen; Halvor Fauske; Pär Nygren

Forhandlere af bogen “Læring i fællesskab”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 99,95
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 29,95 kr. 0,00 1-2 dage kr. 129,90 Vis
Pris:kr. 99,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 100,00
Fragt 1: kr. 30,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 30,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 130,00 Vis
Pris:kr. 100,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 30,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 102,95
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 39,95 kr. 0,00 1-2 dage kr. 142,90 Vis
Pris:kr. 102,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 106,00
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: -
Levering: 3-5 dage
kr. 39,95 - 3-5 dage kr. 145,95 Vis
Pris:kr. 106,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: 3-5 dage

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2008, Udgave: 1

Dansk Psykologisk Forlag / ISBN 9788777065026

Beskrivelse: Læring i fællesskab handler om praktikstudierne ved professionsuddannelserne. Bogen behandler det centrale spørgsmål: Hvordan kan praktikstudierne organiseres og gennemføres, så de studerende får de bedste muligheder for at tilegne sig de kompetencer, som deres fremtidige faglige praksis vil kræve?

Bogen præsenterer en konkret arbejdsmodel; feedbackmodellen, med tilhørende værktøjer til et læringsfremmende samspil mellem uddannelsesinstitutionen og praksisfeltet. Samtidig er der lagt vægt på at formidle den teoretiske tænkning bag modellen. Modellen baserer sig på feedback fra praksisfeltet til uddannelsesinstitution og omvendt, og den inddrager både de studerende, lærerne og praktikvejlederne - dermed skabes grundlag for at lære i fællesskab.

Udover præsentationen af modellen bliver der også redegjort for erfaringer med at afprøve den i praksis af studerende, lærere og praktikvejledere.

I forordet til den danske udgave fortæller Lars Lindhardt, Lektor ved CVU Nordjylland om feedbackmodellens relevans for de danske professionsbacheloruddannelser.