Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her

Forhandlere af bogen “Læring, dannelse og udvikling”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 344,95
Fragt 1: kr. 0,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 0,00 kr. 0,00 1-2 dage kr. 344,95 Vis
Pris:kr. 344,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 325,95
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 29,95 kr. 0,00 1-2 dage kr. 355,90 Vis
Pris:kr. 325,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 356,70
Fragt 1: kr. 25,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 25,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 381,70 Vis
Pris:kr. 356,70 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 25,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 357,00
Fragt 1: kr. 34,00
Fragt 2: kr. 39,00
Levering: 3-5 dage
kr. 34,00 kr. 39,00 3-5 dage kr. 391,00 Vis
Pris:kr. 357,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 34,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 39,00
Levering: 3-5 dage
kr. 353,00
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: -
Levering: 6-10 dage
kr. 39,95 - 6-10 dage kr. 392,95 Vis
Pris:kr. 353,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 6-10 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: 6-10 dage
kr. 400,00
Fragt 1: kr. 45,00
Fragt 2: -
Levering: 3-5 dage
kr. 45,00 - 3-5 dage kr. 445,00 Vis
Pris:kr. 400,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 45,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: 3-5 dage

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2015, Udgave: 1

HansReitzels / ISBN 9788741258089

Beskrivelse: Den fremtid, vores børn skal leve i, bliver radikalt anderledes end i dag. Globalisering og hurtig samfundsforandring har skabt et stigende ”fremtidspres” på daginstitution og skole. Denne situation stiller nye krav til børns læring, dannelse og udvikling. Skolen er konstant i fokus med spørgsmålet: ”Kan den levere varen?” Kampen om daginstitutionspædagogikken er tilsvarende i fuld gang: ”Skal små børn lære eller lege?” Hvad er op og ned i den polariserede debat? Læring, dannelse og udvikling – kvalificering til fremtiden i daginstitution og skole forholder sig aktivt sig til denne problematik. I dette konfliktfyldte felt, præget af ideologi og holdninger, har vi fundet det nødvendigt at forankre bogen i forskning. Den er derfor skrevet af aktive forskere, som er særligt kyndige inden for deres specifikke emne. Bogen er et kritisk opgør med den dominerende PISA-tænkning i skolen og den stigende tendens til skoleficering af daginstitutionen. Forfatterne fremlægger en række konstruktive faglige og brugbare svar på spørgsmålet: Hvilken læring, dannelse og udvikling kvalificerer bedst vores børn til fremtiden? Bogen henvender sig pædagog- og lærerstuderende samt studerende på en lang række diplomuddannelser og pædagogisk orienterede fag og moduler på universiteterne. Derudover vil den være inspirerende læsning for alle andre fagpersoner, som er engageret i børns og unges læring og udvikling. Jacob Klitmøller er adjunkt i pædagogisk psykologi, Psykologisk Institut, Aarhus Universitet. Han forsker i brugen af undervisningsteknikker, fænomenologisk læringsteori og betydningen af skolebørns oplevelse af undervisning. Dion Sommer er professor i udviklingspsykologi, Psykologisk Institut, Aarhus Universitet. Han forsker bl.a. i barndomspsykologi, udvikling og pædagogik i vor tid.