Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her
Bogen “Gode læsestrategier for mellemtrinnet” af Øistein Anmarkrud;Vigdis Refsahl;

Gode læsestrategier for mellemtrinnet

af Øistein Anmarkrud; Vigdis Refsahl

Forhandlere af bogen “Gode læsestrategier for mellemtrinnet”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 167,95
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 29,95 kr. 0,00 1-2 dage kr. 197,90 Vis
Pris:kr. 167,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 173,10
Fragt 1: kr. 25,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 25,00 kr. 0,00 1-2 dage kr. 198,10 Vis
Pris:kr. 173,10 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 25,00
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 174,00
Fragt 1: kr. 27,00
Fragt 2: kr. 37,00
Levering: 3-5 dage
kr. 27,00 kr. 37,00 3-5 dage kr. 201,00 Vis
Pris:kr. 174,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 27,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 37,00
Levering: 3-5 dage
kr. 179,00
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: -
Levering: 3-5 dage
kr. 39,95 - 3-5 dage kr. 218,95 Vis
Pris:kr. 179,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: 3-5 dage
kr. 199,00
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 29,95 kr. 0,00 1-2 dage kr. 228,95 Vis
Pris:kr. 199,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2011, Udgave: 1

Dansk Psykologisk Forlag / ISBN 9788777067112

Beskrivelse: På mellemtrinnet handler læseundervisning ikke længere kun om at lære at læse, men at læse for at lære - i alle fag. For at eleverne kan tilegne sig fagstof, er det afgørende, at de forstå det, de læser. 

Gode læsestrategier for mellemtrinnet giver en indføring i, hvad læsestrategier er, hvilke strategier som passer til mellemtrinnet, og hvordan man kan undervise i dem. Målet er, at eleverne skal kunne vælge hensigtsmæssige læsestrategier i mødet med forskellige tekster og forskellige situationer. For at nå dertil er man som lærer nødt til at se arbejdet med læsestrategier, aktivering af elevernes forforståelse og stimulering af læsemotivation i en tæt sammenhæng. Bogen indeholder en skematisk oversigt over disse tre området, som er nyttig for lærerne i planlægning af undervisningen.

Bogen henvender sig til alle, der beskæftiger sig med børn, læsning og læring i praksis og på seminarierne.