Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her
Bogen “Gamification” af Malene Erkmann;Pernille Lomholt;

Gamification

af Malene Erkmann; Pernille Lomholt

Forhandlere af bogen “Gamification”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 129,60
Fragt 1: kr. 30,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 30,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 159,60 Vis
Pris:kr. 129,60 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 30,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 139,95
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 29,95 kr. 0,00 1-2 dage kr. 169,90 Vis
Pris:kr. 139,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 145,95
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 39,95 kr. 0,00 1-2 dage kr. 185,90 Vis
Pris:kr. 145,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 155,00
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: -
Levering: 3-5 dage
kr. 39,95 - 3-5 dage kr. 194,95 Vis
Pris:kr. 155,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: 3-5 dage

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2018, Udgave: 1

Samfundslitteratur / ISBN 9788759331927

Beskrivelse: Spil kan føre til læring. Det mener spilforskerne, og det ser vi, når vi iagttager spil og leg blandt børn. I undervisningen har den digitale udvikling derfor givet fænomener som quizzer, virtuelle verdner og digitale rollespil en større udbredelse.  Denne bog handler om, hvordan spilelementer som konkurrence, pointtavler og duelighedstegn såvel som simulation og rollespil kan skabe mere engagerende undervisning og meningsfuld læring. Med inspiration fra computerspil præsenterer bogen en rækkespilelementer, som kan bruges til at gamificere forskellige læringsaktiviteter.  

Gamification - læring gennem spil og konkurrence henvender sig til lærere og pædagoger såvel som studerende og andre, der beskæftiger sig med undervisning, læring og leg gerne i kombination. Bogen giver ikke alene konkrete bud på, hvordan gamification kan indgå i forskellige aktiviteter for mange forskellige aldersgrupper, men udfordrer også læseren til selv at spille.