Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her
Bogen “Fylde og form” af Helle Libenholt;Stefan Ting Graf;Henning Vinther Rasmussen;Keld Skovmand;Anders Vægter Nielsen;Henrik Marxen;

Forhandlere af bogen “Fylde og form”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 223,95
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 29,95 kr. 0,00 1-2 dage kr. 253,90 Vis
Pris:kr. 223,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 230,60
Fragt 1: kr. 25,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 25,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 255,60 Vis
Pris:kr. 230,60 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 25,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 231,00
Fragt 1: kr. 27,00
Fragt 2: kr. 39,00
Levering: 3-5 dage
kr. 27,00 kr. 39,00 3-5 dage kr. 258,00 Vis
Pris:kr. 231,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 27,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 39,00
Levering: 3-5 dage
kr. 264,95
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 29,95 kr. 0,00 1-2 dage kr. 294,90 Vis
Pris:kr. 264,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 265,00
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: -
Levering: 6-10 dage
kr. 39,95 - 6-10 dage kr. 304,95 Vis
Pris:kr. 265,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 6-10 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: 6-10 dage

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2004, Udgave: 1

Klim / ISBN 9788779552715

Beskrivelse: Med Fylde og form - Wolfgang Klafki i teori og praksis, foreligger der for første gang i Danmark en introduktion til Wolfgang Klafkis teori i sammenhæng med en række eksempler på teoriens anvendelsesmuligheder i læreruddannelsen og folkeskolen. Bogen belyser det ofte uovervejede forhold mellem almen didaktik og fagdidaktik. Ærindet er at demonstrere, hvad der med udgangspunkt i en række fag kan ske i mødet mellem den almene og den faglige didaktik.

Samtidig har bogen et uddannelsespolitisk sigte, idet den forsøger at finde - og eksemplificere - en tredje vej i den standende og ofte stærkt polariserede debat, hvor modsætningerne imellem en børne- og en indholdscentreret fløj undertiden synes uforenelige. Forfatternes budskab er, at en tidssvarende didaktik må insistere på den dynamiske vekselvirkning mellem elevernes udvikling og det kundskabsmæssige indhold.