Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her

Forhandlere af bogen “Forskningsmetoder i journalistik og politisk kommunikation”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 349,95
Fragt 1: kr. 0,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 0,00 kr. 0,00 1-2 dage kr. 349,95 Vis
Pris:kr. 349,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 338,95
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 39,95 kr. 0,00 3-5 dage kr. 378,90 Vis
Pris:kr. 338,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 356,70
Fragt 1: kr. 30,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 30,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 386,70 Vis
Pris:kr. 356,70 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 30,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 400,00
Fragt 1: kr. 45,00
Fragt 2: -
Levering: 3-5 dage
kr. 45,00 - 3-5 dage kr. 445,00 Vis
Pris:kr. 400,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 45,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: 3-5 dage
kr. 415,00
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: -
Levering: 6-10 dage
kr. 39,95 - 6-10 dage kr. 454,95 Vis
Pris:kr. 415,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 6-10 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: 6-10 dage

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2014, Udgave: 1

Gyldendal / ISBN 9788741258386

Beskrivelse:   En lærebog om samfundsvidenskabelige metoder i journalistik og politisk kommunikation   Denne lærebog er skrevet til alle, der beskæftiger sig med journalistik, medier og kommunikation, særligt politisk kommunikation. Den henvender sig især til studerende, men også alle andre, der ønsker at lave deres egne undersøgelser eller skærpe deres kritiske sans, når de bliver præsenteret for en undersøgelse eller en ny meningsmåling.   Forskningsmetoder i journalistik og politisk kommunikation præsenterer forskningsprocessen fra planlægning til dataindsamling og -analyse og giver indblik i både kvalitative og kvantitative forskningsmetoder. Bogens forfattere præsenterer desuden en lang række eksempler på aktuelle forskningsresultater, der dækker alt fra praktikanters dagligdag på redaktioner over politikernes tone i valgkampe til effekterne af, hvordan kontanthjælpshjælpsmodtagere omtales i medierne.   Bogen er redigeret af David Nicolas Hopmann og Morten Skovsgaard, begge fra Syddansk Universitet.