Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her

Forhandlere af bogen “Formålsdrevet uddannelse og undervisning”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 334,95
Fragt 1: kr. 0,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 0,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 334,95 Vis
Pris:kr. 334,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 311,00
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: -
Levering: +10 dage
kr. 39,95 - +10 dage kr. 350,95 Vis
Pris:kr. 311,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: +10 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: +10 dage
kr. 327,60
Fragt 1: kr. 25,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 25,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 352,60 Vis
Pris:kr. 327,60 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 25,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 335,95
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 29,95 kr. 0,00 3-5 dage kr. 365,90 Vis
Pris:kr. 335,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 337,00
Fragt 1: kr. 39,00
Fragt 2: kr. 39,00
Levering: 6-10 dage
kr. 39,00 kr. 39,00 6-10 dage kr. 376,00 Vis
Pris:kr. 337,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,00
Levering: 6-10 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 39,00
Levering: 6-10 dage

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2019, Udgave: 1

Dafolo Forlag / ISBN 9788771605792

Beskrivelse:

Diskussionen af formål og mål for uddannelse og undervisning er i de seneste år taget til i både uddannelsespraksis og -forskning. Dette skyldes i høj grad den øgede opmærksomhed på kompetence- og læringsmål, som tager plads fra det dannelsesformål, som historisk set har været helt grundlæggende i uddannelse og undervisning. Denne bog bidrager gennem teoretiske analyser, empiriske undersøgelser og diskussioner til den uddannelsespraktiske og videnskabelige dialog om, hvad der er formålet med og målet for uddannelse og undervisning.

Bogen henvender sig til uddannelsesledere og lærere, undervisere og studerende samt alle, der er nysgerrige efter at følge med i udviklingen inden for temaet, og som gerne vil skærpe deres forståelse for de problematikker, der står centralt i vores uddannelsessystem.

Bogen indeholder bidrag af Thomas R.S. Albrechtsen, Søren S.E. Bengtsen, Stefan Ting Graf, Tina Bering Keiding, Lea Lund, Alexander von Oettingen, Pantelis M. Papadopoulos, Hanne Fie Rasmussen, Hanne Balsby Thingholm og Ane Qvortrup (Red.).