Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her
Bogen “Fællesskab i skolen” af Elsebeth Jensen;Svend Brinkmann;

Fællesskab i skolen

af Elsebeth Jensen; Svend Brinkmann

Forhandlere af bogen “Fællesskab i skolen”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 253,95
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 29,95 kr. 0,00 1-2 dage kr. 283,90 Vis
Pris:kr. 253,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 260,00
Fragt 1: kr. 25,00
Fragt 2: kr. 21,50
Levering: 1-2 dage
kr. 25,00 kr. 21,50 1-2 dage kr. 285,00 Vis
Pris:kr. 260,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 25,00
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 21,50
Levering: 1-2 dage
kr. 260,10
Fragt 1: kr. 25,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 25,00 kr. 0,00 3-5 dage kr. 285,10 Vis
Pris:kr. 260,10 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 25,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 3-5 dage
kr. 264,95
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 29,95 kr. 0,00 1-2 dage kr. 294,90 Vis
Pris:kr. 264,95 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 1-2 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: 1-2 dage
kr. 264,00
Fragt 1: kr. 39,95
Fragt 2: -
Levering: 3-5 dage
kr. 39,95 - 3-5 dage kr. 303,95 Vis
Pris:kr. 264,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 39,95
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: -
Levering: 3-5 dage

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2011, Udgave: 1

Akademisk Forlag / ISBN 9788750041450

Beskrivelse: I Fællesskab i skolen sætter fremtrædende forskere fokus på fællesskabet som et nødvendigt grundlag for børn og unges udvikling, trivsel og læring. Vi har alle brug for fællesskaber, for at vi kan blomstre som individer, men fællesskaberne har ofte trange kår i moderne pædagogik, hvor fokus retter sig mod individuelle læringsstile, intelligensprofiler og ansvar for egen læring.  Første del af bogen handler om forskellige typer af fællesskaber i skolen og pædagogiske institutioner. Forfatterne præsenterer en række aktuelle udfordringer og muligheder i forhold til klassefællesskabet, mobning og eksklusion af fællesskabet, kønsfællesskaber, etniske fællesskaber samt voksnes erindringer om klassefællesskabets betydning.  I bogens anden del fortolkes tre klassiske pædagogiske tænkeres synspunkter om forholdet mellem individ og fællesskab – det drejer sig om John Dewey, Jürgen Habermas og Jean-Jacques Rousseau.