Vil du annoncere på Bogpriser.dk, skriv til os her
Bogen “Det ved vi om - Læringsmiljø og specialpædagogik” af Niels Egelund Bogen “Det ved vi om læringsmiljø og specialpædagogik” af Niels Egelund;

Det ved vi om læringsmiljø og specialpædagogik

af Niels Egelund

Forhandlere af bogen “Det ved vi om - Læringsmiljø og specialpædagogik”

Boghandel Total
kr. 193,95 Vis
kr. 195,80 Vis

Bogtype: E-bog, Udgivelsesår: 2009

Dafolo A/S / ISBN 9788771603644

Beskrivelse: Specialundervisningselever har typisk været betragtet fra et meget individcentreret perspektiv, som en gruppe elever, der var noget galt med, og som derfor skulle have et anderledes tilbud – helst uden for den almindelige klasse. Der er imidlertid sket et frugtbart skift i retning af, at eleverne skal betragtes i en relationel kontekst. Det har vist sig, at det læringsmiljø, eleverne indgår i, har stor betydning for elevernes udbytte af skolen. Denne publikation ser på, hvad læringsmiljøet betyder for den specialpædagogiske indsats.

Forhandlere af bogen “Det ved vi om læringsmiljø og specialpædagogik”

Boghandel Pris Fragt Fragt 1 Fragt 2 Levering Total
kr. 251,96
Fragt 1: kr. 0,00
Fragt 2: kr. 0,00
Levering: +10 dage
kr. 0,00 kr. 0,00 +10 dage kr. 251,96 Vis
Pris:kr. 251,96 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: +10 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 0,00
Levering: +10 dage
kr. 222,50
Fragt 1: kr. 29,95
Fragt 2: kr. 29,95
Levering: 3-5 dage
kr. 29,95 kr. 29,95 3-5 dage kr. 252,45 Vis
Pris:kr. 222,50 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 29,95
Levering: 3-5 dage
kr. 241,00
Fragt 1: kr. 19,00
Fragt 2: kr. 21,50
Levering: 3-5 dage
kr. 19,00 kr. 21,50 3-5 dage kr. 260,00 Vis
Pris:kr. 241,00 Fragt 1 (i)

Fragt: kr. 19,00
Levering: 3-5 dage
Fragt 2 (i)

Fragt: kr. 21,50
Levering: 3-5 dage

Bogtype: Paperback, Udgivelsesår: 2009, Udgave: 1

Dafolo / ISBN 9788772814674

Beskrivelse: Læringsmiljø og specialpædagogik

Specialundervisningselever har typisk været betragtet fra et meget individcentreret perspektiv, som en gruppe elever, der var noget galt med, og som derfor skulle have et anderledes tilbud – helst uden for den almindelige klasse. Der er imidlertid sket et frugtbart skift i retning af, at eleverne skal betragtes i en relationel kontekst. Det har vist sig, at det læringsmiljø, eleverne indgår i, har stor betydning for elevernes udbytte af skolen. Denne publikation ser på, hvad læringsmiljøet betyder for
den specialpædagogiske indsats.

LP-serien: Det ved vi om
LP-modellen - Læringsmiljø og Pædagogisk analyse - er en pædagogisk analysemodel baseret på systemteori og forståelse af læringsmiljøets betydning for elevernes personlige, sociale og faglige udvikling. LP-serien består af en række praksisrettede og konkrete publikationer, der bibringer viden om og redskaber til at håndtere aktuelle udfordringer i skolens arbejde med læringsmiljøet og LP-modellen. Serien henvender sig til lærere, pædagoger og skoleledere. Publikationerne er oplagte til at understøtte LP-gruppernes arbejde og dialog.

Serien er redigeret af Ole Hansen og Thomas Nordahl. Ole Hansen er projektchef på University College Nordjylland, hvor han er ansvarlig for implementeringen af LP-modellen i Danmark. Thomas Nordahl er professor i pædagogik ved Høgskolen i Hedmark og arkitekten bag LP-modellen.